Γίνομαι

Kαι έρχεται η ώρα που για να κλείσεις ότι ακόμα είναι λίγο ανοιχτό, λίγο σε πονάει και λίγο σε φοβίζει… δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο παρά μόνο Εσένα.

Εσένα που ετοιμάστηκες μέσα στην θεραπεία να μην φοβάσαι να έχεις ανάγκη από μια μαμά και εμένα ως θεραπεύτρια σου να ξέρω ότι αν πολεμούσα την ανάγκη σου δεν θα σε βοηθούσα να σταθείς στα πόδια σου.

Γιατί αυτό είχες ανάγκη, να Σταθείς.

Δεν είναι και τόσο εύκολο να Στέκεσαι απέναντι στην ζωή γιατί για να σταθείς χρειάζεται παράλληλα να σου δίνεται η ευκαιρία να μεγαλώσεις.

Κι έγινες αυτό που χρειαζόσουν όταν ήσουν μικρούλα. Έγινες. Γνωρίζεις την τεράστια σημασία της έννοιας Γίνομαι;

Γίνομαι

Αναγνωρίζω σημαίνει να βλέπω τα πραγματικά μου αισθήματα και να μπλέκομαι στο πλέγμα των μεταμορφωμένων.

Βιώνω σημαίνει να αφήνομαι μα ανοίγω συναισθηματικά για να κυλάνε μέσα μου όλα όσα απέφευγα. Επικοινωνώ σημαίνει να εκπληρώνω την ανάγκη να συνδέομαι με άνθρωπο στο περιβάλλον μου.

Αλλάζω σημαίνει να καταλαβαίνω ότι κάθε τέλος γεννάει μια αρχή και κάθε αρχή μπορεί να γίνει βάση για εξέλιξη. Και με αγαπάω σημαίνει ότι πια δεν με πολεμάω, δεν με κακοποιώ, δεν φοράω πανοπλίες παντοδυναμίας.

Κι όταν φοβάσαι να μπορείς να γίνεις εσύ ένα Καταφύγιο που μέσα του θα προστατευθείς αλλά δεν θα είσαι τρομοκρατημένη. Κι όσο νιώθεις ότι πια μεγάλωσες και εμένα δεν με χρειάζεσαι να ξέρεις ότι αν ποτέ με ξαναχρειαστείς, εδώ θα είμαι.

Αν ποτέ αμφιβάλλεις ξανά για την ισορροπία σου, εδώ θα είμαι για να μπορείς να συνεχίζεις να Είσαι…

(Δεν υπάρχουν ατρόμητοι άνθρωποι, αλλά άνθρωποι που αναγνωρίζουν και αγκαλιάζουν την ανθρώπινη τους υπόσταση)

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ
ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ – ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

 

Leave a comment

Start a Blog at WordPress.com.

Up ↑